اکانت اسپاتیفای چیست ؟

اکانت اسپاتیفای چیست ؟

اکانت اسپاتیفای چیست ؟ اکانت اسپاتیفای طولی نکشید که توانست بین عاشقان موسیقی جای پیداکند.یک ارائه دهنده موسیقی سوئدی است. که درسال 2006 توسط کمپانی دنیل کیک درشهرلوکزامبورگ تاسیس شد. ودفتر مرکزی این شرکت را درشهر استکهلم سوئد با 17 دفتر درسراسرجهان این شرکت افتتاح شد. درحال حاظراسپاتیفای یکی ازبزرگ ترین ارائه دهنده های موسیقی در سطح جهانی است که ازمارس 2021 کاربران زیادی را ازسراسرجهان به خود جذب کرد و درمدت زمان کمی ازافتتاح این کمپانی گذشت توانست بالغ بر 356 میلیون کاربر فعال ماهانه دراپلیکیشن اسپاتیفای داشته باشد. اسپاتیفای درحال حاظر موسیقی های ظبط شده و پادکست های مختلفی را دراین اپلیکیشن ارائه می دهد. ویژگی های مهمی که این برنامه دارد تمام کاربران این برنامه می توانند به صورت شبانه روزی هم به صورت آنلاین و آفلاین می توانند موسیقی خود را گوش بدند.

این برنامه بسیار هوشمند طراحی شده تا کاربران اگرلازم داشته باشند می توانند موسیقی مورد نظر خودرا براساس هنرمند و آلبوم؛ ژانرجستجو کنند و به راحتی چند لیست آهنگی را برای خود دراپلیکیشن فعال کنند. هم اکنون اسپاتیفای بیشتر درقاره اروپا؛ آفریقا؛ آسیا و ازجمله کشورهای جنوبی آسیا محبوبیت بسیار بالایی را دارد. انتظار می رود که این کمپانی تا پایان سال 2022 در178 کشور جهان فعالیت کند. این سرویس بیشتر با دستگاه های مدرن مثله رایانه های شخصی ؛ موبایل هوشمند؛ تبلت ها ؛ قابل استفاده می باشد. دراسپاتیفای اصلا فروش فیزیکی وجود ندارد تمام موزیک های که خریداری می شود توسط خریداران به صورت آنلاین است. پس از اینکه کاربرمورد نظر خرید خود را انجام می دهد مبلغی را این شرکت بابت زحمت کاری خواننده به آن شخص پرداخت می کند. پس از خرید موسیقی مورد نظر درکمتر از کسری از ثانیه موزیک مورد نظر دربخش پلی لیست های شما قرار میگیرد و می توانید بدون محدودیت موزیک مورد نظرتان را در هرشبانه روز گوش بدید.  

image 27
spotify

تقریبا 70 درصد ازفروش اسپاتیفای به دارندگان موسیقی توزیع می کند؛ سپس بین توافق بین شرکت و شخصی که موسیقی را برای این شرکت تولید میکند طبق قرار دادی که دارن مبلغ مورد نظر به صورت روزانه یا هفتگی یا ماهانه به هنرمند مورد نظر پرداخت می شود. طبق گزارش های که ازاسپاتیفای انجام شده است تقریبا 13000 هزارنفر کاربرفعال درزمینه ای موسیقی دارد که 7 ملیون آن هنرمندها بیش از 50 هزاردلار درسال 2020 درآمد ازسمت شرکت اسپاتیفای بدون هیچ تاخیری به آنان پرداخت شده است. اگرشما فکرمیکنید یک هنرمند حرفه ای درزمینه ای موسیقی هستید پس سریعا عجله کنید این بستر برای شما فراهم سازی شده است تا بتوانید بهترین درآمد را برای خود کسب کنید.

نحوه خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای آمریکا

اسپاتیفای در مدت زمان کمی توانست به یکی ازقدرتمند ترین سرویس ها درسطح جهان بشود. اسپاتیفای درحال حاظردارای بهترین پادکست؛ و ویدیو هم هست که ازتاریخ 7 اکتبر 2008 تمام این سرویس ها راه اندازی کرد. شرکت اسپاتیفای درشهر استکهلم با امکانات حرفه ای معرفی شد که خود باعث شد هنرمندان زیادی برای درآمد زایی به این برنامه روجوع آوردند.

مهمترین ویژگی اپلیکیشن اسپاتیفای چیست ؟

کاربران که سرویس اسپاتیفای را کامل خریداری کنند می توانند به صورت 24 ساعته موزیک مورد نظرخود را گوش بدند. زمانی که شما سرویس پرمیوم را خریداری میکنید بدون هیچ محدودیت هرموسیقی که مدنظر داشته باشید دربخش پلی لیست هایی شما قرار خواهد میگیرد. و به راحتی دربخش پلی لیست خود موزیک خود را می توانید جستجو کنید و گوش بدید و ازآن لذت ببرید. ولی متاسفانه دراکانت های رایگان سرویس اسپاتیفای کاربران با محدودیت هایی زیادی مواجه خواهند شد که درادامه مقاله به چندتای اون دقیق میپردازیم.هم اکنون محدودیت های که دراکانت رایگان وجود دارد این است که کاربران نمیتوانند روزانه چند آهنگ را گوش بدند.

کیفیت بالای آهنگ ها برای شما مهم است ؟

برای اکثر مردم درکره ای زمین کیفیت موزیک بسیار حائزاهمیت دارد. و همه کاربران دوست دارند که موزیک مورد نظرخود را با بالاترین کیفیت آن را گوش بدند. زمانی که شما  اکانت پرمیوم را خریداری میکنید تمام این مشکلات برای شما حل خواهد شد. اما درنسخه رایگان شما هم با تعداد آهنگ و باکیفیت بسیارپایین مواجه خواهید شد.

سخن پایانی: اگرشما ازآن دسته از افرادی هستید که عاشق موسیقی هستید ما توصیه که داریم به شما بخش پرمیوم اکانت اسپاتیفای خود را فعال کنید تا بتوانید بی نهاییت موسیقی و با بالاترین کیفیت به صورت روزانه گوش بدید. خیلی خوشحال شدم تا انتهای مقاله ماروهمراهی کردید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *