استفاده از گوگل برای ارتباط های بین المللی

استفاده از گوگل برای ارتباط های بین المللی

استفاده از گوگل برای ارتباط های بین المللی > یکی از خدمات ارتباطی گوگل ویس google voice  است که سال 2009 توسط شرکت گوگل ارائه شد.در کنار توانایی ارسال پیام در این برنامه شما میتوانید توسط اینترنت به تماس های صوتی با گوشی همراه و یا لبتاب اقدام کنید. به دلیل استفاده این برنامه از اینترنت شما میتوانید از voip نیز استفاده کنید. یکی از ویژگی های این سرویس میتوان به متصل شدن همزمان چند دستگاه مختلف به شماره گوگل ویسgoogle voice  اشاره کرد. به دلیل حفظ حساب در این سرویس شما میتوانید به راحتی در انواع سایت ها و اپلیکیشن ها و خدمات آن ها استفاده لازمه را داشته باشید. ( خرید اکانت پرمیوم قانونی گوگل ویس )

استفاده از گوگل برای ارتباط های بین المللی

چرا از گوگل ویس در ایران استفاده کنیم؟

به دلیل تحریم های مختلف از طرف انواع سایت ها و سرویس های دیگر کاربران ایرانی برای دسترسی به این نوع سایت ها و سرویس ها از گوگل ویس میتواند استفاده کند. در گوگل ویس شما به یک شماره واقعی که در آمریکا ثبت شده است را در اختیار میگیرید و میتوانید این شماره را به عنوان یک شماره قابل اعتبار در انواع برنامه ها، سایت ها و…. استفاده کنید. شما علاوه بر استفاده این شماره در خدمات اینترنتی میتوانید از این شماره در خدمات غیر اینترنتی نیز استفاده لازمه را ببرید.

سرویس گوگل ویس علاوه بر آمریکا بلکه در تمام نقاط جهان همچنین ایران بسیار طرفدار دارد در ادامه مقاله به چند مورد از دلایل محبوبیت این سرویس خواهیم پرداخت:

  • دسترسی همزمان چند دستگاه به پیام ها و تماس ها
  • ثبت نام در سرویس هایی همچون اپل آیدی، پی پال و….
  • بدون نیاز داشتن به شارژ میتوانید پیام خود را دریافت و یا ارسال کنید
  • بدون نیاز داشتن به شارژ میتوانید از سراسر جهان پیام و یا تماس دریافت کنید.
  • دیگر نیازمند پرداخت های اشتراکی ماهانه و یا سالانه نخواهید بود.
  • برخورداری از امنیت بالا
  • دائمی بودن این سرویس و خط در دسترس شما
  • خط در دسترس پیش شماره 1+ را دارا می باشد.
  • توانایی ارسال پیام به صورت گروهی در این سرویس

لازم به ذکر است برای ارسال پیام و یا برقراری ارتباط با سایر کشور ها باید شما شارژ ارزی تهیه کرده.

استفاده از گوگل برای ارتباط های بین المللی

آموزش ساختن اکانت گوگل ویس google voice با کامیپوتر

برای نسب این سرویس در کامپیوتر خود باید وارد سایت https://voice.google.com شوید بعد از ورود به این سایت قدم های پایین را دنبال کرده:

  1. در باکس google voice کد منطقه و یا کد شهر خود را وارد کرده
  2. بعد از وارد کردن این کد برای شما فهرستی از شماره تلفن ظاهر می شود شما در این قسمت باید شماره تلفنی را انتخاب کرده. ( خرید اکانت پرمیوم قانونی گوگل ویس )
  3. در این قسمت از شما درخواست تایید کردن شماره ای که انتخاب کرده اید را دارد و شما باید بر روی  گزینه verify کلیک کرده تا تایید نهایی صورت بگیرد.
  4. در این قسمت گوگل ویس از شما میخواهد شماره ای که میخواهید تماس هایتان را به آن انتقال دهید را وارد کنید پس از وارد کردن شماره روی گزینه ی ارسال کد کلیک کرده تا کد مورد نظر برای شما ارسال شود.
  5. وقتی کد ارسال کردید برای شما پیامک کرد و یا از طریق تماس تلفنی آن را دریافت کردید باید آن را در باکسی که روبه روی شما قرار دارد وارد کرده و سپس روی گزینه verify کلیک کرده
  6. برای تایید نهایی شماره وارد کرده برای انتفال پیام ها و تماس ها شما باید بر روی گزینه claim کلیک کرده تا شماره مورد نظر تایید شود .
  7. قبل از بستن پنجره و پایان دادن به کار در صفحه روبه روی شما را شما درخواست کرده است تا بر روی گزینه finish کلیک کرده تا تایید و پایان کار را مشخص کنید.

لازم به ذکر است شما کد منطقه و یا شهر خود را به دلیل اختصاصی شماره مربوطه به محل زندگیتان در گوگل ویس وارد میکنید پس هیچ جای نگرانی برای این موضوع وجود ندارد. ( خرید اکانت پرمیوم قانونی گوگل ویس )

سخن آخر

بعد از ایجاد اکانت خود در این سرویس شما نیازمند آموزش های مورد نیاز برای استفاده از گوگل ویس میباشید. این برنامه انعطاف پذیری بالاتری نسبت به برنامه های معلمولی شما دارد . برای برقراری تماس های صوتی فقط کافی است به بخش تماس ها وارد و شماره ای که قصر ارتباط داشتن با آن را دارید را در آنجا تایپ کرده.

در بخش تنظیمات این سرویس شما میتوانید از خدماتی مانند تنظیم پیام های صوتی، بلاک کردن شماره ها و سایر خدمات استفاده کرده و به نحو دلخواه خود تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *