استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک

استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک شده در آیفون

استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک در آیفون > اسپاتیفای یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های مخصوص موسیقی می‌باشد. این برنامه محبوب بانکی عظیم از انواع آهنگ‌ها دارد و آن‌ها را بر اساس، خواننده، حس و حال و… دسته‌بندی می‌کند. برای استفاده از این برنامه نیاز است تا اشتراک آن را خریداری کنید؛ اما ما در این مطلب قصد داریم تا به شما روشی را آموزش دهیم که به وسیله آن بتوانید از اسپاتیفای به صورت کرکی و رایگان در آیفون استفاده کنید. با ما همراه باشید

استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک

مزایا و معایب استفاده از اسپاتیفای کرک شده چیست؟

استفاده رایگان و بدون اشتراک از اسپاتیفای، امتیازی مهم محسوب می‌شود. چراکه خرید اشتراک این برنامه برای مردم ایران ممکن است قدری گران بنظر برسد. دسترسی به بانک بزرگ و کاملی از آهنگ‌های هر خواننده به تنهایی کافی است تا شما را برای دانلود برنامه اسپاتیفای وسوسه کند. ( خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای )

اما استفاده از اسپاتیفای کرکی در آیفون معایبی هم دارد. به عنوان مثال همیشه این امکان وجود دارد که اطلاعات حساب شما توسط برخی افراد و سرویس‌های ناشناس به سرقت برود. علاوه بر این، متاسفانه در نسخه کرکی این برنامه، امکان دانلود و ذخیره آهنگ‌ها روی گوشی وجود ندارد؛ بنابراین شما همیشه برای استفاده از اسپاتیفای باید به اینترنت متصل باشید. مشکل دیگری که در نسخه کرکی وجود دارد، احتمال خراب بودن برنامه است؛ برای رفع این مشکل باید برنامه را از گوشی هوشمند خود حذف و دوباره نصب کنید. در صورت باخبر شدن اسپاتیفای از کرکی بودن نسخه شما، این احتمال وجود دارد که حساب کاربری شما مسدود شود؛ توصیه ما به شما این است که برای استفاده از اسپاتیفای از حسابی غیر از حساب اصلی خود استفاده کنید. از معایب دیگر استفاده از اسپاتیفای کرکی می توان به قفل حساب در هر 14 روز و احتمال جریمه توسط دولت اشاره‌کرد.

استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک

چگونه اسپاتیفای کرک شده را روی آیفون نصب کنیم؟

برای نصب اسپاتیفای کرکی باید به یکی از اپ‌استور‌های فرعی نظیر TUTU یا Panda Helper مراجعه کنید. توصیه می‌شود که پیش از دانلود و نصب این اپ‌استورها، توضیحات مربوط به آن‌ها را حتما مطالعه کنید. عبارت Spotify ++ را در بخش جست‌و‌جوی این اپ‌استورها سرچ کنید. پیش از نصب نسخه کرکی از حذف نسخه اصلی اپلیکیشن اسپاتیفای اطمینان حاصل کنید. زمانی که نصب برنامه به پایان رسید، با ساخت یک اکانت معمولی وارد اسپاتیفای شوید. با استفاده از نسخه کرکی ، می‌توانید به سادگی از تمام قابلیت‌های این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید

103

سخن آخر

برنامه اسپاتیفای، مجموعه نسبتا کاملی از انواع آهنگ‌های ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار بسیاری از این آهنگ‌ها متن آن‌ها نیز قرار داده‌شده‌است تا علاقه‌مندان به آن دسترسی داشته‌باشند. در این مطلب سعی شد تا روش دانلود و استفاده از این برنامه به صورت رایگان را به شما آموزش دهیم. اگر از علاقه‌مندان موسیقی باشید، مطمئنا از اسپاتیفای لذت خواهید‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *