ابزارفیبوناچی در تریدینگ ویو چیست ؟

ابزارفیبوناچی در تریدینگ ویو چیست ؟

ابزارفیبوناچی در تریدینگ ویو چیست ؟ شاید روزی شما به این مشکل توجه کرده باشید که زمانی که می خواهید تحلیل تکنیکال بازارهای مالی را استفاده کنید قطعا نیاز به استفاده از ابزار فیبوناچی درنرم افزار آنلاین تریدینگ ویو دارید. اگر شما حالت عادی نموداری را درپنل کاربری خودتان قرار دهید.فیبوی شما به حالت حسابی شروع به محاسبه کردن خواهد کرد. درمواقع که لگاریتمی را چارت را به صورت دقیق تحلیل می کند فیبوی شما یک وظیفه برعهده دارد که باید حتما محاسباتی لگاریتمی را به صورت دقیق برای شما انجام دهد. اگر به صورت دقیق این کار انجام نشود این امکان وجود دارد که تمام تحلیل های شما اشتباه از آب در آید.

ابزار فیبوناچی در تریدینگ ویو

کاربران می توانند با استفاده ازدکمه وسط موس به راحتی می توانید نمودار را دور یا نزدیک کنید. زمانی که شما بر روی ایکون چرخ دهنده در گوشه پایین سمت راست را انتخاب می کنید گزینه جدید برای شما به وجود می آید که باید حتما یکی از آنان را انتخاب کنید. پس از آن گزینه Lables را انتخاب کنید. ودرآخرسر حتما یادتون نره که درمنوی که به نام Symbol last Value Lable را لطفا فعال کنید. اگر تمام موارد که امروز به شما گفته شده است را به درستی انجام داده باشید قطعا نمودار مورد نظر خود را فعال کرده اید. هم اکنون اندیکاتورها کلا به دو صورت هستند. یکی از دسته های آنان کار اصلی این است که به صورت دقیق در هرشبانه روز نمودار قیمت را دربخش پایین نمودار نمایش داده می شوند. اگر هرزمان خواستید می توانید به راحتی اندیکاتورهایی مورد نظر را از پنل کاربری خود حذف کنید حتما باید این مراحل را کامل طی کنید. کافیست وارد پنل کاربری خودتان بشوید و از قسمت گوشه بالا سمت چپ نمودار زیرنام نماد را دقیق نگاه کرده و اندیکاتور مورد نظرتان را پیداکنید. حالا با یک دکمه ضربدر مواجه خواهید و اگر آن را انتخاب کنید اندیکاتور مورد نظر شما حذف خواهد شد.

image 31
فیبوناچی

در زمان های قدیم شاید باورتان نشود اما امکان رسم فیبو ناچی در مقیاس لگاریتمی تحت هیچ عنوان وجود نداشت. اما درآن زمان فقط یک روش بود که می توانستید فیبولگاریتمی را رسم کنید. متاسفانه سال های زیادی افراد مختلف این اشتباه را مرتکب می شدند که درزمان استفاده نمودارلگاریتمی از فیبوناچی حسابی استفاده می کردند. خیلی ازکاربران به این موضوع به صورت دقیق توجه نمی کردند امااشکالی که به وجود می آورد این بود که سطوح فیبوی رسم شده را براساس داده های محاسبه می کرد که سطوح لگاریتمی را در آخرسرنمایش می داد.

کاربران باید برای رسم فیبوناچی لگاریتمی برای نمودار سهامی کافی است به این وب سایت مراجعه کنید تا یک اکانت کاربری برای خود ایجاد کنید تا بتوانید از خدمات 24 ساعته این سرویس نهایت استفاده را ببرید. زمانی که اکانت مورد نظر شما ایجاد شود به راحتی می توانید از جدید ترین نمودارهای پیشرفته سهام فیبوناچی لگاریتمی به راحتی ترسیم کنید. درابتدای کار شما نیازدارید یک پنل کاربری در وب سایت رهاورد 365 ایجاد کنید لطفا تمام مراحل ثبت نام خود را به درستی ثبت کنید. بعد از تکمیل ثبت نام صفحه ای که برای شما باز می شود نمودارهای تریدینگ ویو را برای شما نمایش داده می شود. وبعد از آن به راحتی می توانید نمودار مورد نظر لگاریتمی خود را تغییر دهید. و در آخرسرآیکون log  را فعال کنید. درحالت پیش فرض نمودار به حالت auto  قرار دارد بخاطر اینکه بتواند به راحتی با صفحه مانیتور مورد نظر فیکس بشود. ودرآخرسر شما فیبوناچی دونقطه ای ویا همان فیبوی اصلاحی را انتخاب می کنیم.

همانطور که شما درجریان این موضوع هستید وب سایت تریدینگ ویوجز وب سایت های پرمخاطب در زمینه ای تکنیکال بازارهای مالی محسوب می شود. قبلا درمورد این وب سایت مطلبی را منتشر کرده ایم. قطعا درگزارش ماه جدید این وب سایت را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد. و از این پس لطفا به جای اجزای دستی اندیکاتور فیبوناچی به راحتی می توانید از ابزار فیبو ناچی اتوماتیک استفاده کنید.

سخن پایانی: خیلی خوشحال شدم تا انتهای مقاله ماروهمراهی کردید منتظر مقاله بعدی ما باشید به امید دیدارخدانگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *