آموزش دریافت گیفت کارت رایگان ایتونز

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان ایتونز و گوگل پلی

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان ایتونز و گوگل پلی >در ابتدا برای اولین بار قصد داریم به شما کاملا به صورت رایگان آموزش بدیم که چگونه گیفت کارت رایگان بدست آوریم و آیا این موضوع شدنی هست یا نه پس حتما تا انتهایی مقاله مارو همراهی کنید.

نکته مهم: موارد مهم هست حتما قبل ازاینکه بخواهید اقدام کنید و مراحل گیفت کارت رایگان جلو بروید لطفا قدم به قدم با ما همراه باشید که به مشکل برخورد نکنید. کاربرانی که از گوشی هوشمند به عنوان مثال تبلت ها ؛ شرکت مانند ایفون و آیپد، و یا محصولات اندرویدی یا از انواع دیگری موبایل های برند های دیگر استفاده می کنید این اموزش مناسب شما می باشد.

همانظور که در جریان هستید محیط اینترنت یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین محیط های مجازی است. که یکی از جذاب ترین موضوع اگهی های مختلف می شود در سطح اینترنت که بتوانند مخاطب بیشتر برای کمپانی خود جذب کنند. (خرید گیفت کارت اپل Apple آیتونز)

بیشتر اگهی که در سطح اینترنت مخاطب بسیارزیادی را جذب می کند خدمات و اعتبار رایگان که به کاربران اختصاصی می شود. متاسفانه خیلی از این اگهی ها فقط برای جذب مشتری می باشد و واقعیت ندارند. و دروغی پیش نیست و بیشتر این اگهی ها صحت و وجود خارجی ندارند. تمام این اگهی ها وعده های کاملا دروغین به تمام کاربران در سطح جهان می دهند. متاسفانه نظارت درست حسابی در این زمینه نمی شود این جور اگهی جلوگیری شود. و روز به روز این اگهی ها تعداد در سطح اینترنت بیشتر می شود

 دریافت گیفت کارت رایگان ایتونز

گیفت کارت 100 دلاری رایگان واقعیت دارد ؟

در میان روش های هستند که صحت داشته اند اما خب رسیدن به آن گیفت کارت بسیار سخت و بعضی وقت ها دست نیافتنی می باشد. راه های هست که شما میتوانید گیفت کارت رایگان بدست اوریم. متاسفانه این راه ها طوری طراحی شده است؛ که امکان رسیدن به گیفت کارت برای کاربران سطح اینترنت دست نیافتنی می کند.

حتما تا اکنون با عبارت گیفت کارت رایگان به گوش شما میرسد و در فضای اینترنت از این دسته موضوعات بسیار زیادی است. ما قصد داریم دقیق تر این موضوع برررسی انجام دهیم.

بد نیست این مورد در جریان باشید باتوجه به تحریم های که کشور ایران انجامی است حتی گیفت کارت رایگان بدست اورید خرج کردن آن کاملا سخت می باشد با توجه به شدید بودن تحریم ها بر علیه کشور ایران می باشد.

یکی از روش های واقعی این هست که شما اپلیکیشن Free My Apps بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. نصب این اپلیکیشن کاملا راحت می باشد و هر کاربری بدون دانش خاصی میتواند این اپلیکیشن نصب کند و از آن استفاده کند.

بعد از نصب این اپلیکیشن وارد برنامه شوید 30 ثانیه آن را اجراکنید و در اخرسر به آن امتیاز دهید. شما در این اپلیکیشن هرچی امتیاز بیشتر کسب کنید میتوانید امتیاز خود را به گیفت کارت تبدیل کنید از نظر کاربران این اپلیکیشن جذاب می باشد. این اپلیکیشن تنوع زیاد در ارایه گیفت کارت ها دارد از گیفت کارت ایتونز؛ گوگل پلی ؛ آمازون؛ و ایکس باکس لایو؛ دارد.

آموزش دریافت گیفت کارت رایگان ایتونز

اشنایی کاملا با اپلیکیشن فری اپس چقدر واقعیت دارد Free apps

در این روش که درتمام وب سایت خارجی مطرح شده است شما باید سعی کنید در این اپلیکیشن امتیاز های خود را کسب کنید. برای شروع کافی است که وارد اپلیکیشن شوید.

وقتی وارد اپلیکیشن شدید نرم افزار های که در این اپ به شما اعلام میگردد؛ را باید نصب کنید تا بتوانید امتیاز مناسب خود را کسب کنید و بتوانید امتیاز که کسب کرده اید به گیفت کارت مد نظر خود تبدیل کنید.

شما باید روزانه وارد این اپلیکیشن شوید و نرم افزارها که به شما اعلام کرده است نصب کنید و وارد آن ها شوید و 30 ثانیه برای آن نرم افزار نصب کرده اید زمان بزارید تا امتیاز مورد نظر به اکانت شما اضافه شود. پس از اینکه امتیاز شما به یک امتیاز بالایی رسید

میتوانید امتیاز خود را تبدیل کنید به گیفت کارت که مد نظر شما هست و پس از تبدیل امتیاز به گیفت کارت بین 24 تا 48 ساعت کاری گیفت کارت برای شما کدش و کارت کاملا در اکانت شما نمایش درمیاید و میتوانید کاملا ازش استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *