آموزش دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم

آموزش دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم

آموزش دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم > آیا امکان دانلود موسیقی در Spotify بدون اکانت پرمیوم وجود دارد؟ به طور کلی، فقط کاربران پرمیوم اسپاتیفای می­توانند آهنگ­های این اپلیکیشن را دانلود کنند. Spotify به کاربران اجازه می­دهد تا آهنگ‌های تمام خوانندگان سراسر دنیا را به صورت آنلاین گوش بدهند.

 اما شما نمی­توانید آهنگ­ها را از اسپاتیفای بدون حساب Premium دانلود کنید. اگر کاربران رایگان Spotify همچنان بخواهند آهنگ­های Spotify را رایگان دانلود کنند، باید چکار کنند؟ در این مقاله نحوه دانلود آهنگ­های اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم را که شامل روش­های موجود در رایانه شخصی، تلفن اندروید و همچنین یک راه آنلاین است را به شما آموزش  خواهیم داد.

نرم افزار  Audials Tunebite

بسیاری از کاربران Spotify دوست دارند که آهنگ­های  اسپاتیفای را به صورت MP3 ضبط کنند تا بتوانند آن­ها را به صورت آفلاین و بدون نیاز  به اتصال اینترنت پایدار گوش بدهند. کاربران در صورتی که حق اشتراک ممتاز داشته باشند، می­توانند لیست­ های پخش اسپاتیفای را دانلود کرده و از آن بدون نیاز به اینترنت استفاده کنند. اما در صورت تمام شدن حق اشتراک دیگر امکان استفاده از لیست‌های پخش وجود ندارد.

برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم می توانید با نرم­ افزار Audials Tunebite آهنگ‌های مورد علاقه خود را با فرمت MP3 ضبط کنید. در نتیجه  می­توانید این آهنگ­ها را به دستگاه­های دیگر منتقل کنید و هر زمانی که دوست دارید از آن لذت ببرید.

نحوه ضبط آهنگ های  SPOTIFY در رایانه شخصی به صورت زیر است:

1- دانلود نرم افزار Spotify Audials Music

2- موسیقی مورد نظر خود را در اسپاتیفای پخش کنید.

3- نرم­افزار Audials Music را که دانلود کرده­اید،  نصب و اجرا کنید. سپس روی  گزینه Spotify tile کلیک کرده و گزینه ضبط در حین پخش “Record while playing” را انتخاب کنید. به منظور جلوگیری از خطر تعلیق حساب اسپاتیفای، سرعت ضبط را عادی انتخاب کنید. همچنین دقت داشته باشید که گزینه album tagging را در نرم­افزار Audials Music فعال کنید. اکنون می­توانید آهنگی را که می­خواهید ضبط، ذخیره کنید و پخش کنید.

نرم­افزار  AllavSoft

برای دانلود کردن آهنگ­های اسپاتیفای راه­های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از نرم­افزار Allavsoft است. کار با برنامه Allavsoft بسیار آسان است و  شما می توانید به کمک آن تمام آهنگ­های مورد علاقه خود را بدون هیچ افت کیفیتی، با فرمت MP3 از اسپاتیفای بدون حساب پرمیوم دانلود کنید. یکی دیگر از قابلیت­های نرم­افزار Allavsoft تبدیل فرمت­ فایل­های صوتی و تصویری مختلف است. نرم­افزار Allavsoft نام جلد هنرمند و آلبوم­های آن  را به موسیقی­های آنها تگ می­کند در نتیجه کار برای کاربران بسیار آسان می­شود. برای دانلود آهنگ با فرمت MP3 و سرعت 320 کیلوبیت بر ثانیه با تگ  ID3، کافی است مراحل زیر را انجام بدهید.

1-    لینک موسیقی یا لیست پخش Spotify را در Allavasoft کپی و پیست کنید.

2-     روی دکمه بزرگ دانلود کلیک کنید تا دانلود موسیقی Spotify در MP3 شروع و به پایان برسد.

اپلیکیشن  Sidify Music Converter

نرم­افزار Sidify Music Converter بهترین انتخاب برای کسانی است که می­خواهند آهنگ­های اسپاتیفای را بدون اکانت پرمیوم در درایو محلی دانلود و به صورت آفلاین استفاده کنند. Sidify Music Converter  به کاربران این امکان را می­دهد تا هر آهنگ، لیست ­پخش، پادکست یا رادیوی را با حفظ 100 درصدی کیفیت صدای اصلی، از Spotify دانلود کنند. پس از دانلود آهنگ­ها بر روی دیسک محلی، می­توانید آنها را به هر دستگاه دیگری مانند iPod، iPhone، Zune، PSP، پخش کنندهMP3  ، Walkman، نرم­افزار DJ و سایر دستگاه­های قابل حمل انتقال دهید.

اپلیکیشن  DigiDNA iMazing

یکی از بهترین اپلیکیشن­هایی که می­توان از آن برای دانلود آهنگ­های اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده کرد، نرم­افزار DigiDNA iMazing است. به کمک  این نرم­افرار، برای دانلود آهنگ­ها از برنامه Spotify نیازی به حساب پریمیوم ندارید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می­دهد که به راحتی آهنگ­های خود را از طریق برنامه Spotify در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

آموزش دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم

نحوه دانلود از برنامه  Spotifyاندروید

تا اینجا به آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای در ویندوز پرداختیم. در ادامه قصد داریم نحوه دانلود آهنگ رایگان  از اسپاتیفای در اندروید را آموزش دهیم. چرا که افراد زیادی هستند که ترجیح می­دهند، آهنگ‌های Spotify  را درگوشی­های اندروید گوش بدهند.

برای دانلود آهنگ­های اسپاتیفای در گوشی اندروید برنامه­ هایی مانند DRmare Spotify Song Downloader موجود نمی باشد. اما برنامه­ های کرکی دیگری برای کاربران اندروید  وجود دارد که می­توانند آهنگ­های مورد علاقه خود را به صورت رایگان دانلود کنند. شما می­توانید با  دانلود فایل‌های APK در دستگاه‌های Android خود، ویژگی‌های Spotify Premium را کاوش کنید. همچنین می‌توانید از پرش‌های نامحدود، بدون آگهی، گوش کرده آفلاین و موارد دیگر لذت ببرد.

مراحل دانلود اهنگ از Spotify در تلفن اندرویدی بدون اکانت  Premium :

1-     اگر برنامه رسمی Spotify را روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده اید، آن را حذف نصب کنید.

2-     نسخه کرک شده Spotify را برای اندروید دانلود کنید.

3-     برای دانلود این برنامه، آخرین نسخه فایل APK را دانلود کنید. از آنجایی که در قالب فشرده است، از  یک فایل اکسپلورر کمک بگیرید تا آن را از حالت فشرده خارج کنید.

4-     این برنامه را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید. یک تأییدیه برای اجازه نصب از منابع ناشناس ظاهر می­شود. لطفا آن را تایید کنید.

5-      این برنامه را راه­اندازی کنید و به حساب خود وارد شوید. اکنون، می­توانید شروع به دانلود لیست پخش رایگان Spotify برای اندروید کنید.

سخن پایانی

اسپاتیفای یک سرویس موسیقی دیجیتال، پادکست و ویدیو است که به کاربران خود امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ و محتوای دیگر از سازندگان در سراسر جهان را می‌دهد. پخش آنلاین موسیقی در این اپلیکیشن کاملا رایگان می­باشد، اما کاربران برای دانلود آهنگ­های آن باید اکانت خود را به Spotify Premium نیز ارتقا بدهند. یکی از مشکلات کاربران ایرانی دانلود آهنگ از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم است. ما در این مقاله به آموزش کامل دانلود رایگان از اسپاتیفای پرداختیم. شما با مطالعه دقیق این مطلب می‌توانید آهنگ­ها و  لیست ­پخش Spotify را بدون اکانت پرمیوم، در رایانه شخصی خود و همچنین  در دستگاه اندروید دانلود کرده و به هر دستگاه دیگری  انتقال بدهید. Spotify در طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله رایانه، تلفن، تبلت، بلندگو، تلویزیون و اتومبیل در دسترس است و می‌توانید با Spotify Connect به راحتی از یکی به دیگری منتقل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *