آموزش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو

آموزش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو

آموزش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو > اکانت تریدینگ ویو هر 30 روز یکبار نیاز به تهیه اکانتی جدید دارد. در غیر این صورت امکان تمدید کردن اکانت اولیه با ویژگی تریال وجود نخواهد داشت. برای افرادی که از کاربران آموزش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو نبوده، باید حتما ذکر شود که اشتراک تریال فقط یکبار قابل فعال کردن است. تحلیل‌های طولانی مدت که بر روی اکانت سابق بوده باید به اکانت جدید منتقل شود.

کارهایی از قبیل تنظیم دوباره تحلیل‌ها، چارت‌ها و اضافه کردن مجدد واچ‌لیست برای کاربران کاری طولانی بوده که پس از هر بار تغییر اکانت باید آن را انجام دهند. اما امکان سریع انتقال اطلاعات تریدینگ ویو وجود دارد. در ادامه به توضیح این راه خواهیم پرداخت.( خرید اکانت پرمیوم قانونی تریدینگ ویو )

انتقال دیتا تریدینگ ویو

برای انتقال داده از قابلیت اشتراک گذاری که تریدینگ ویو استفاده می‌کنیم. این فرض که مستقیم و یا به وسیله نرم افزاری داده‌ها را انتقال می‌دهیم، باوری غلط است. برای هر تحلیل به صورت جداگانه امکان اشتراک گذاری را در اکانت تریدینگ ویو فراهم سازید. پس از ان در اکانت جدید خود تحلیل‌های قدیم خود را سیو نمائید.

این کار در هنگامی که تعداد بالای داده‌ها وجود داشته باشد، راهی سخت است. اما به یاد داشته باشید، این کار تنها شیوه قابل انجام است. این نکته را به یاد داشته که در هنگامی که زمان اشتراک دارید، این کار را انجام دهید. بودن در هر دو اکانت به صورت همزمان باعث ایجاد مشکل و تداخل می‌شود. هر گونه دسترسی به دو اکانت در یک تایم یه صورت همزمان حتی با استفاده از مرورگرهای مختلف باعث ایجاد تداخل خواهد شد.

آموزش مرحله به مرحله

به عنوان اولین قدم چارت خود در اکانت تریدینگ ویو را انتخاب کرده و وارد تنظیمات شوید. برای این کار 3 خط سمت چپ صفحه را زده و سپس دکمه Sharing را بر روی حالت روشن قرار دهید. پس از آن لینک چارت را از بالای صفحه کپی می‌کنیم. تمامی چارت‌هایی که قصد انتقال اطلاعات را از آن دارید، رفته و همین راه را انجام دهید. برای این کار تمامی لینک‌ها در جایی یادداشت نمائید. ( خرید اکانت پرمیوم قانونی تریدینگ ویو )

21

مرحله دوم باید واچ لیست‌ها را استخراج کنید. 3 نقطه بالای سمت را فشار دهید و گزینه export list را انتخاب نمائید. با این کار فایل تکست با نام Watchlist.txt بر روی دستگاه شما دانلود و پس از آن ذخیره می‌گردد.

آموزش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو

پس از به اتمام تمامی کارها با اکانت اولیه باید به سراغ مرحله سوم و اکانت جدید برویم. تا این جا تمامی اطلاعات از اکانت اول استخراج و سیو گردیده است. با داشتن تمامی اطلاعات به سراغ اکانت دوم بیایید و فراموش نکنید که در هر دو اکانت نباید به صورت همزمان لاگین باشید.( خرید اکانت پرمیوم قانونی تریدینگ ویو )

به عنوان اولین قدم در مرحله سوم پنجره‌های مرورگر که از قبل باز بودند ببندید تا اکانت قبلی روی دستگاه باز نباشد. سپس تمامی اطلاعات کش و کوکی مربوط به تریدینگ ویو را از روی دستگاه پاک سازی می‌کنیم. هم چنین در صورت روشن بودن وی‌پی‌ان آی‌پی را تغییر می‌دهیم.

در صورت روشن نبودن وی‌پی‌ان برای وارد شدن و استفاده از اکانت دوم آن را روشن می‌نمائیم. پس از آن وارد اکانت جدید خود می‌شویم. به یاد داشته باشید که نکته مهم در این زمان فقط تغییر آی‌پی است و اینکه چه آی‌پی‌ای را انتخاب می‌کنید مهم نیست.

این نکته را به یاد داشته که برای هر بار وارد شدن به اکانت قبلی این مراحل را تکرار نمائید و در صورت انجام ندادن متاسفانه اشتراک پرمیوم اکانت تریدینگ ویو  برای مشا لغو خواهد شد. هم چنین امکان جابه‌جایی اکانت یا برگشت مبالغ وجود نخواهد داشت.

تمامی این کارها بر طبق قوانین می‌باشد و قبل از جابه‌جایی امانت خود باید این نکته‌ها را بدانید. به عنوان گام چهارم باید لینک‌های ذخیره ای را به اکانت جدید خود وارد کنید. پس از آن تمامی آن‌ها را سیو نمائید. در اولین قدم لینک چارت را در اکانت جدید خود باز کنید.

در سمت راست کلمه کپی را کلیک کرده و یک نام که ترجیحا همان نام قبلی در اکانت شما بوده را وارد کرده و پس از کلیک دکمه Save تمامی مطالب را ذخیره کنید. با انجام این کار برای تمامی لینک‌های خود در نهایت تمامی تحلیل‌ها را به اکانت جدید خود منتقل کردید.

آموزش انتقال اطلاعات اکانت تریدینگ ویو

به عنوان قدم و گام نهایی واچ‌لیست‌ها را به اکانت جدید منتقل کنید. با کلیک سه نقطه سمت راست واچ لیست مد نظر خود را که می‌خواهید انتقال نمادها در آن انجام دهید انتخاب نمائید . پس از آن دکمه import list  را فشار دهید . با این کار صفحه‌ای جدید برای شما باز خواهد شد. ( خرید اکانت پرمیوم قانونی تریدینگ ویو )این صفحه به صورت پاپ‌آپ می‌باشد. فایل Watchlist.txt  که د رگام دوم آن را ذخیره نمودیم انتخاب کنید . پس از آپلود آن تمامی واچ لیست‌ها که ذخیره شدند، به صورت اتوماتیک به اکانت ثانویه انتقال می‌یابند.

سخن پایانی

ما سعی داشتیم در این مقاله به شما کمک کنیم تا شیوه انتقال اطلاعات را در واچ لیست به شما آموزش دهیم. علی‌رغم زمان‌بر بودن این کار برای اطلاعات زیاد، راه دیگری وجود نداشته تا به وسیله آن دیتاها را جابه‌جا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *