با فیلترشکن ExpressVPN بیشتر آشنا شوید

با فیلترشکن ExpressVPN بیشتر آشنا شوید » یکی از بهترین و قوی ترین فیلترشکن ها در جهان، فیلترشکن (ExpressVPN) اکسپرس vpn است . اکسپرس vpn فعالیت خود را از سال 2009 میلادی شروع کرد و بیش از 300هزار سرور قدرتمند دارد. که از 94 کشور برا ی اتصال را پشتیبانی می کند .

در فیلترشکن ExpressVPN می توان از 160 موقعیت مختلف به اینترنت بین المللی وصل شوید و از برنامه های فیلتر شده در ایران استفاده کنید.
فیلترشکن ExpressVPN  امنیت بالایی دارد و اصلا نگران اطلاعات و حریم خصوصی خود در اینترنت نباشید.

خرید اکانت اکسپرس اورجینال ExpressVPN Original

شما می توانید با انواع دستگاه ها مثل موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ به فیلترشکن ExpressVPN وصل شوید. فیلترشکن ExpressVPN با انواع سیستم عاملها مثل ویندوز، ios، مک و اندروید سازگار است و می توان روی هر سیستمی آن را اجرا کرد.

برای اینکه بتوانید از امکانات فیلترشکن اکسپرس استفاده کنید. باید ابتدا برای خرید اکانت اکسپرس وی پی ان اورجینال اقدام کنید و سپس با کمک آن به اینترنت وصل شوید .

کیفیت فیلترشکن اکسپرس اورجینال و امکانات آن عالی است . و همین موضوع باعث شده است که کاربرانش از داشتن چنین فیلترشکن عالی و قدرتمندی راضی باشند .

با اطمینان می توان گفت که در حال حاضر بهترین وی پی ان در ایران است . مزایایی در ادامه با مزایایی خرید اکانت اکسپرس وی پی ان اورجینال بیشتر آشنا می شوید .

مزایای خرید اکانت اکسپرس وی پی ان اورجینال چیست؟

سرور قدرتمند آن را پشتیبانی می کنند. از نظر پشتیبانی، فیلترشکن ExpressVPN بیشترین تعداد سرور پشتیبان را دارد.
با خرید اکانت فیلترشکن ExpressVPN Orginal شما می توانید سرعت بالای اینترنت را تجربه کنید . و به راحتی از برنامه ها، بازی ها و سایتهای فیلترشده لذت ببرید.
اتصال به اینترنت با کمک فیلترشکن ExpressVPN Orginal کاملا امن است و اطلاعات .و دیتا سیستم شما، به هیچ عنوان سرقت نخواهد گردید
با خرید اکانت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان اورجینال ، شما می توانید تحریمها را بشکنید و با خیال راحت به صورت انلاین بازی کنید.
محیط فیلترشکن ExpressVPN، یک محیط بسیار امن و تضمین است که با پروتکل SLHN اداره می شود.
علاوه بر کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل، از فیلترشکن ExpressVPN می توان به روترها و مودم ها وصل شد . و از آن برای اتصال به اینترنت بدون فیلتر استفاده کرد.
بعد از خرید اکانت فیلترشکن ExpressVPN Orginal، شما می توانید از آن در 5 دستگاه مختلف استفاده کنید.
ExpressVPN Orginal را می توان روی دستگاه ها و سیستمهای ios و اندروید، مک و ویندوز نصب کرده و از آن استفاده کنید.

لوکیشن های موجود در اکسپرس

در فیلترشکن ExpressVPN شما می توانید IP Adress خود را به یکی از 94 موقعیت مختلف تغییر دهید تا شناسایی نشوید.
خرید اکانت Express VPN به شما کمک می کند تا آدرس خود را تغییر دهید . و ناشناس بمانید؛ در نتیجه می توانید با خیال راحت در اینترنت گشت و گذار کنید .
اتصال به فیلترشکن Express VPN بسیار سریع و آسان انجام می شود؛ در نتیجه در زمان شما صرفه جویی می کند.
فیلترشکن Express VPN امکانات و کیفیت بالایی دارد و در حال حاضر، بهترین فیلترشکنی است که در ایران می توان از آن استفاده کرد.
با خرید اکانت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان اورجینال، هنگام استریم و پخش آنلاین در اینترنت، شما سرعت بالا را تجربه خواهید کرد.
با کمک اکانت فیلترشکن ExpressVPN Orginal، جلوی مصرف زیاد دیتا را می گیرید . و همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه اینترنت شما می شود.
ExpressVPN به صورت کاملا ایمن رمزنگاری گردیده . و در نتیجه هک کردن آن و سرقت اطلاعاتی از طریق فیلترشکن اکسپرس وی پی ان غیرممکن است .
با داشتن اکانت ExpressVPN شما می توانید به صورت امن و بدون اینکه شناسایی شوید، برای خرید بیت کوین و تجارت مجازی اقدام کنید.

بعد از خرید اکانت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان اورجینال ، این فیلترشکن به صورت کاملا قانونی روی ایمیل شخصی شما فعال سازی می شود و به سرعت می توانید از آن استفاده کنید.

کیفیت و سرعت فیلترشکن

اکسپرس وی پی ان اورجینال به قدری خوب است که خیلی ها، این فیلترشکن را به دیگر فیلترشکنها ترجیح می دهند. شما هم می توانید اکانت این فیلترشکن قوی را تهیه کنید و از اینترنت جهانی استفاده کنید.
اگر دوست دارید اینترنت امن و پرسرعت داشته باشید و در مصرف داده های اینترنتی خود صرفه جویی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم . که برای خرید اکانت قانونی فیلتر شکن ExpressVPN اقدام کنید و با خیال راحت به اینترنت متصل شوید.

ویژگی های اکانت اورجینال ExpressVPN

  • فعال سازی روی ایمیل دلخواه
  • قابلیت اتصال 5 دستگاه همزمان
  • قابل استفاده در تمامی دستگاه ها از جمله : موبایل ، کامپیوتر ، روتر و انواع مودم ها
  • قابلیت تغییر IP به 94 کشور مختلف برای عدم شناسایی
  • گرفتن IP ثابت برای کار با صرافی ها و برورکرها ( مناسب تریدرها)
  • و….

به یاد داشته باشید از کیفیت اکسپرس نباید قافل شد زیرا امکانات و هم چنین کیفیت در اتصال آن باعث شده خیلی ها وی پی ان اکسپرس express vpn را به دیگر وی پی ان ها ترجیح دهند.در حال حاضر بهترین وی پی ان در ایران اکسپرس می باشد.

آپدیت جدید

درحال حاضر کشور ایران تحت یکی از شدید ترین فیلترینگ های هوشمند قرار گرفته است. بنابراین اکسپرس vpn نیز مانند بسیاری از فیلترشکن های دیگر ممکن است وصل نشود. درحالت عادی اکسپرس vpn بسیار عالی و پرسرعت میباشد.اما با وضعیت موجود نمیتوان خیلی به کارایی آن امیدوار بود.

من در این مقاله سعی کردم اطلاعات کافی و مفید در زمینه وی پی ان اکسپرس expressVPN با شما درمیان بگذارم ممنونم تا پایان این مقاله با من همراه بودین.