خرید پیج اینستاگرام » یکی از ساده ترین وآسان ترین روش ها برای داشتن یک پیج اینستاگرام با فالوورهای بالا خرید پیج اینستاگرام است. این بهترین روشی است که تنها با صرف هزینه و بدون هیچ تلاشی می توانید در اینستاگرام یک پیج با فالوورهای زیاد داشته باشید.


بهترین راه برای دیده شدن سریع در اینستاگرام

خرید یک پیج آماده اینستاگرام است. همانطور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر در ایران رشد خوبی داشته است و این روزها به ندرت شاهد کسی هستیم که برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب نداشته باشد! به همین دلیل اینستاگرام منبع عظیمی از پول و ثروت وشهرت برای اکثر افراد یا شرکت هایی است که می خواهند محصولات و خدمات خود را بفروشند.
حتما با خودتون فکرمی کنید خرید پیج اینستاگرام اصلا پیشنهاد جالبی نباشه ! اما این اصلا اینطور نیست. امروزه با توسعه تجارت ها در اینستاگرام اولین و تنها دلیلی که بسیاری از مشتریان به صفحه اینستاگرام اعتماد می کنند تعداد فالوورهای آن است.

در نگاه اول از دیدگاه مشتری، تعداد فالوورهای صفحه مخاطب یا مشتری را جذب می کند. به همین دلیل اولین و بهترین قدم برای شروع یک تجارت قدرتمند خرید یک پیج اینستاگرام معتبر با فالوورهای واقعی و تعداد زیاد است.


هرجایی که مخاطبان هدف مشخص وجود داشته باشند مناسب ترین مکان برای بازاریابی و فروش است. به همین دلیل بسیاری از برندها و کسب و کارها و افرادی که دوست دارند از اینستاگرام کسب درآمد خوب داشته باشند نیاز به نمایش محصول خود دارند.

خرید پیج اینستاگرام قدیمی می توانید راه صد شبه را یک شبه طی کنید. برای اینکه از ابتدای حضورتان در اینستاگرام شروع قدرتمندی داشته باشید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید باید پیج اینستاگرام خریداری کنید.

خرید پیج اینستاگرام

سوالاتی در مورد خرید پیج

اما ممکن است سوالاتی در مورد خرید پیج مانند تعرفه خرید پیج اینستاگرام چقدر است؟ محاسبه قیمت پیج اینستاگرام چگونه است؟ قبل و بعد از خرید پیج اینستاگرام چه کارهایی باید انجام دهیم؟امنیت پیج را بعد از خرید چطور تامین کنیم؟ از کجا پیج اینستاگرام بخریم که مطمئن باشد؟ و … برای شما

پیش آید که در این مقاله قصد دارم دقیقا راجع به همین موضوع صحبت کنم.
اگر واقعا قصد خرید پیج اینستاگرام دارید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا آخر بخوانید! چون برای خرید پیج آماده اینستاگرام آن هم با تعداد فالوورهای بالا ممکن است مجبور باشید هزینه زیادی پرداخت کنید.
پس به نکات مهمی که در این مقاله به شما می گویم کامل توجه داشته باشید. پس همراه من باشید.

خرید پیج اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام؟

اول اجازه بدهید در مورد خرید فالوور اینستاگرام حقایقی را به شما بگویم . تمام سایت هایی که خدمات خرید فالوور اینستاگرام ارائه می کنند فالوورهای فیک می فروشند. اصلا خرید فالوور واقعی معنایی ندارد! تمام فالوورهایی که برای پیج شما ارسال گردد فیک و غیر واقعی هستند.

پس به هیچ عنوان مناسب شما نیست . اگر فروش محصول و خدمات دارید خریداری فالوور مثل دور انداختن پولتان در جوب است. اما اگر فقط تعداد فالوورهای پیج برای شما مهم است (یعنی عدد فالوور) می توانید فالوور بخرید.

البته این را هم بگویم الگوریتم اینستاگرام فالوورهای فیک پیج ها را تشخیص می دهد و کم کم آن ها را حذف می کند. پس به هیچ وجه خریدن فالوور اینستاگرام را به شما پیشنهاد نمی کنم.

در عوض با خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی و هدفمند دیگر نیاز به خرید فالوور نیست و نیاز نیست پیج تان را پر از فالوورهای فیک کنید! خیلی سریع می توانید یک پیج آماده را بالا آورید و فعالیت بیزنسی خود را استارت بزنید.

خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استفاده از ربات اینستاگرام؟

راه بعدی برای جذب فالوور و نمایش خود سریع در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است . به طور کلی ربات اینستاگرام کارش انجام کارهایی است که شما برای او تعیین می کنید.این کارها از نوع تعاملی است.

یعنی مثال فالو آنفالو کند، دایرکت اتوماتیک بدهد، لایک کند و … که تمام این تعاملات در اینستاگرام با پروفایل های دیگر باعث برقراری ارتباط اولیه و جذب فالوور می شود.

اما نکته مهم این است که الگوریتم اینستاگرام جدیدا خیلی روی فعالیت ربات ها حساس و اکانت هایی که به ربات های اینستاگرامی متصل هستند مسدود می شوند.

اینستاگرام روی فعالیت ربات گونه حساسیت بالایی پیدا کرده است و به محض شک کردن به شما پروفایل تان را دیسیبل می کند. جدا از این مورد جذب فالوور با ربات اینستاگرام بسیار زمان بر است و ریسک بالایی هم دارد.

اما زمانی که پیج واقعی با فالوور واقعی بخرید نیاز به استفاده از ربات نخواهید داشت و از همان ابتدا کارتان را با قدرت شروع خواهید کرد.

خرید پیج اینستاگرام

آیا خرید پیج اینستاگرام واقعا کار درستی است؟

با توجه به اینکه رقابت در اینستاگرام روز به روز بیشتر می شود و در حوزه کاری شما هم برندهای مطرحی ممکن است وجود داشته باشند خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا گزینه خوبی برای شما خواهد بود.
چون به این سادگی ها نیست که از راه نرسیده بخواهید به رقبای خود برسید. تعداد فالوورها هستند که حرف اول و آخر را در اینستاگرام می زنند. هرچه فالوورهای پیج تان بیشتر باشد قطعا اعتماد مردم نیز به شما بیشتر خواهد شد.
فراموش نکنید برای جذب فالوور بیشتر و سریع نیاز به تبلیغات دارید. البته در کنارش باید تولید محتوای جذاب و خلاقانه داشته باشید.
برای اینکه بتوانید کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید باید یک پیج اینستاگرام فالوور بالا و واقعی داشته باشید.خیلی ساده است هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد قطعا فروش بیشتری خواهید داشت.
در این مقاله هر چیز که در مورد خرید پیج اینستاگرام باید می دانستید را به شما گفتم. سعی کنید قبل از خرید پیج حتما به این نکات توجه داشته باشید امیدوارم از این مقاله استفاده کافی کرده اید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *